Optimitzar la gestió comercial
Consulting
Estratègia en Marketing i Comunicació
"Quin és el meu negoci i quines són les palanques d'èxit per seguir creixent"
- Elaboració o revisió del posicionament de la companyia.
- Definició de la proposta de valor de l'empresa. Impacte en l'organització.
- Pla de comunicació estratègic. Visió agregada de màrqueting, comunicació, patrocini i mecentage, RR.PP i presència online.
- Revisió de la presència on-line per encaix amb objectius de la companyia.
- Index de vendibilitat. Anàlisi detallada de les capacitats de venda de l'organització, identificant possibles gaps o àrees de millora.
Vendes Intel·ligents
Aprofitar el coneixement dels clients per generar noves oportunitats de negoci i fidelització
"Qui són i què esperen de mi els meus clients". "Quants em recomanarien a les seves amistats o tornarien a comprar"
- Segmentació de carteres de canals (agents i corredors) o de clients. Identificació de potencials de creixement i generadors de pèrdues. Processos comercials de millora.
- Identificació d'oportunitats comercials ocultes. Anàlisi de la BDD per veure campanyes d'Upgrade, upsell o crosselling.
- Identificació de models de propensió per trobar registres bessons a BDD externes.
- Anàlisi de microtargets per a incrementar vendes o per retenció.
- Processos de realimentació comercial. Integrar la informació de camp de la xarxa de vendes per millorar la selecció de campanyes futures.
- Identificació de perfils amb alt risc d'abandonament.
Campanyes
Desenvolupament i implantació d'accions de venda i fidelització
"Com faig arribar ofertes a clients potencials". "Com potenciar una relació rendible amb els meus clients"
- Campanyes de captació de nous clients. Accions específiques per col·lectius o per productes.
- Accions de xoc. Curtes, no més de 10 setmanes de durada. Com incrementar les vendes i la implicació del meu equip comercial de manera ràpida.
- Elaboració d'argumentaris de venda o de retenció
- Adaptació de producte a target, i de target a suports de comunicació eficaços.
- Campanyes d'activació de xarxes "claus en mà".
Xarxes de Vendes
Organització, formació i motivació de la xarxa de vendes
"Com puc tenir al meu equip motivat, perquè senti l'empresa com si fos seva". "Com puc mantenir els meus venedors entrenats i formats".
- Acompanyament de venedors per identificar punts de millora.
- Audit de millora en l'estructura, l'organització i la formació de l'equip.
- Projectes de potenciació d'equips de Key Accounts.
- Projectes de canvi de rol en estructures comercials.
- Tallers de desenvolupament de potencial / Tallers motivacionals.
- Sessions d'innovació o estratègia comercial per comitès de direcció.
- Eina d'autoselecció de personal per optimitzar processos de rotació comercial.