Innovació en comunicació i fidelització de clients

Les empreses necessiten comunicar-se de manera continuada, impactant, amb missatges i experiències personalitzades.

Les empreses amb més futur són aquelles que estan convertint als seus clients en fans de les seves marques.

  • Perquè un client es converteixi en "seguidor" d'una marca ha de integrar-la en el seu dia a dia, de manera que formi part del seu "modus vivendi".
  • I per això, la marca ha de comunicar de la mateixa manera i en els mateixos espais que els seus clients ... és a dir, en les xarxes socials, i de manera personalitzada.

Estratègia Digital

Desenvolupament d'estrategies on-line avançades, a les xarxes socials

"Com convertir una web corporativa en una web de vendes" "Com treure partit de les xarxes socials pel meus negoci" 

  • Evolució de webs básiques a webs amb criteris de vendes i de captació de negocio.
  • Paquets a mida, i claus en mà per negocis petits i mitjans.
  • Suport en la definició d'estrategies on-line integrades en plans de venda i fidelització.
  • Projectes a mida de potenciació de tráfic a la web, a través de les xarxes socials, de SEM i SEO.

Video Comunicació

Estratègies de comunicació en Vídeo

Com aprofitar amb eficàcia la potencia de comunicació del format vídeo, adaptant-lo als diferents suports i canals. 

Les empreses que volen fer-lo servir els vídeos cal que tinguin en compte:

  1. Com crear contingut per a aquest nou format.
  2. Com produir aquest contingut de manera econòmica.
  3. Com gestionar i mantenir els vídeos publicats en els diferents suports.

Des de SIM ajudem a les empreses a:

  • Definir projectes complets de comunicació en vídeo.
  • Crear guions, creativitat, storyboard i estils.
  • Producció audiovisual per vídeos producte, de formació tutorials, per a esdeveniments, etc ...
  • Seguiment d'impacte i ROI.